Sunday 12 June 2011

KEUNTUNGAN AHLI


A : apa kelebihan ahli TUPPERWARE ?

Q : anda akan mendapat potongan harga dari 20% hingga 25% pada semua produk keluaran TUPPERWARE. selain itu, anda boleh menjana pendapatan sampingan, malah ada yang menjadikan sebagai pendapatan sepenuh masa. hadiah dan saguhati juga takkan putus-putus mencari anda.

A : apa maksud anda dengan semua produk TUPPERWARE ?

Q : buat pengetahuan anda, TUPPERWARE bukan sahaja mengeluarkan produk berasaskan tupperware malah meliputi barangan kesihatan, barangan dapur dan sebagainya. untuk maklumat lanjut, sila lihat senarai produk kami.

A : bagaimana yang anda katakan dengan TUPPERWARE dapat menjana pendapatan

Q : bermulanya anda menjadi ahli tupperware, anda akan mendapat potongan harga sebanyak 20% hingga 25% pada setiap barangan yang anda beli di semua kedai TUPPERWARE. Selain itu,  yang jarang-jarang orang tahu, TUPPERWARE menawarkan saguhati berupa barangan TUPPERWARE, wang ringgit, kenderaan, pelancongan dan banyak lagi kepada ahli yang mencadangkan keahlian kepada orang lain. untuk keterangan lanjut, hubungi kami dalam talian.

A : hadiah-hadiah seperti yang dinyatakan ini mitos atau fakta ?

Q : semuanya benar-benar belaka, buat pengetahuan anda tahun ini TUPPERWARE menawarkan TOYOTA VIOS kepada ahlinya yang dapat mencari dan mencadangkan keahlian lain mengikut syarat yang ditetapkan kepada syarikat. unit kenderaan ini tidak terhad dan mungkin anda salah seorang daripadanya. awal tahun ini juga, TUPPERWARE telah memberikan hadiah pelancongan percuma ke BEIJING, CHINA kepada ahlinya. dan yang paling hampir dengan saat ini, TUPPERWARE menawarkan hadiah PETI AIS 4 PINTU beserta TUPPERWARE penuh sarat didalamnya. anda boleh melayari web TUPPERWARE untuk bukti.

A : apa yang perlu saya buat untuk menjadi ahli ?

Q : sangat mudah, anda hanya perlu keluarkan sekurang-kurangnya RM60 untuk menjadi ahli. dengan RM60 ini, anda akan diberi barangan TUPPERWARE yang dikenali dengan nama PEK PERNIAGAAN. 
PEK PERNIAGAAN - RM60.00
 jika anda seorang yang berduit, saya mencadangkan anda mendaftar menjadi ahli dengan cara pendaftaran kedua ini. TUPPERWARE menawarkan cara pendaftaran kedua dengan harga RM260.00 sahaja. mengapa mahal 4 kali ganda ? kerana anda akan mendapat barangan TUPPERWARE 6 kali ganda lebih daripada pek perniagaan yang ditunjukkan di atas. dengan RM260.00 anda diberi pilihan untuk memilih barangan penerimaan anda apabila mendaftar. 
KIT TUPPERWARE - RM317.00
atau
KIT KESIHATAN - RM317.00
dengan RM260, anda akan mendapat kit tupperware atau kit kesihatan bernilai RM317.00 (pilih salah satu), kit perniagaan RM 60.00 sama seperti yang pendaftaran cara pertama dan alat bantu parti bernilai RM15.00. ini bermakna anda membelanjakan RM260.00 untuk barangan bernilai RM392.00 daripada TUPPERWARE. sebab ini saya syorkan anda mendaftar ahli dengan cara kedua yakni RM260.00 untuk barangan bernilai RM392.00.

A : jika saya mendaftarkan diri di kedai TUPPERWARE cawangan anda, adakah saya boleh membeli di kedai cawangan lain, contohnya Kuala Lumpur ? 
dan, apa kelebihan saya mendaftar di kedai anda?

Q : boleh anda boleh membeli di mana-mana sahaja kedai TUPPERWARE dan untuk makluman anda lagi, TUPPERWARE adalah terbuka bukan sahaja di MALAYSIA, malah di seluruh dunia. kelebihan untuk mendaftar di bawah saya, ataupun di kedai saya, anda akan diberi satu hamper permulaan pemberian kedai cawangan saya bersama dengan pek wajib dari TUPPERWARE seperti yang tertera di atas.

A : jadi, jika saya berminat untuk mendaftar sebagai ahli TUPPERWARE di kedai cawangan anda, apa yang perlu saya buat ?

Q : emelkan kepada saya nama penuh anda, butiran alamat anda, no kad pengenalan dan pekerjaan, melalui tupper.nurafiqazana@yahoo.com. Anda juga boleh menghubungi kami untuk sebarang pertanayaan dan keterangan yang lebih lanjut mengenai TUPPERWARE di talian 

0179323316 ( nurafiqazana )
09-9554898 ( kedai )

    No comments:

    Post a Comment